האב השכול מטיח: "הדם של הבן שלי על הידיים של הרצי"

    בצלאל קאהן ודוד חכם 1 Comment on האב השכול מטיח: "הדם של הבן שלי על הידיים של הרצי"

    "לא נשקוט ולא ננוח עד שכל האשמים במחדל הגדול בתולדות ישראל יתנו את הדין": איציק בונצל, אביו השכול של סמ"ר עמית בונצל הי"ד שנפל בלחימה בעזה, מותח הבוקר ביקורת קשה על הרמטכ"ל ובכירי הצבא: "לא ייתכן שאנשים שאשמים במחדל ימשיכו לפקד ולנהל. חייל שנרדם בעמדת שמירה נכנס למחבוש ל-21 יום, לא ייתכן שהרצי הלוי לא מוריד את המדים. לו היה חשד פלילי נגדו הוא היה מתפטר מיד. דם בני עמית הי"ד על הידיים שלו אבל הוא לא מתפטר"

    צילום: דובר צה"ל
    9:55
    17.05.24
    הגאון הרב אברהם יוסף No Comments on הרב אברהם יוסף מתקן: כך פותחים יהודים בשיחה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון המלא>>>

    איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית בונצל הי"ד שנפל בלחימה בעזה, שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' וסיפר על פגישת ראש הממשלה נתניהו עם נציגי פורום תקווה: "אתמול נפגשנו עם ראה"מ בהתאם לבקשתו. הודענו שנפתח בשביתת רעב עד לכניסה לרפיח ובבוקר למחרת כבר הוזמנו לפגישה".

    בונצל סיפר כי: "ראש הממשלה היה נחוש וברור והבהיר שמטרות המלחמה לא השתנו. בניגוד לאותו מיעוט ששורף כבישים, הצגנו את עמדת עם ישראל כולו. כששאלנו את נתניהו על איום צווי המעצר מהאג הוא דפק על השולחן ואמר שהוא לא מושפע מכך ולא דואג לעצמו".

    עמית בונצל הי"ד. באדיבות דובר צה"ל

    דובר צה"ל

     

    לדבריו: "אם אנחנו לא ממשיכים ומנצחים את המלחמה, הילדים שלנו נפלו לשווא. חייבים להמשיך את מה שהם התחילו. אני לבוש במדים אותם לבש בני שנפל בעזה ומעביר דרכם את המסר שלו".

    בונצל הטיח דברים נוקבים ברמטכ"ל ואמר: "לא ייתכן שאנשים שאשמים במחדל ימשיכו לפקד ולנהל. חייל שנרדם בעמדת שמירה נכנס למחבוש ל-21 יום, כאן יש מפקדים עם דם על הידיים. אני מתכוון גם להרצי הלוי וגם לחליוה. לא ייתכן שהרצי הלוי לא מוריד את המדים. לו היה חשד פלילי נגדו הוא היה מתפטר מיד. דם בני עמית הי"ד על הידיים שלו אבל הוא לא מתפטר. אלו דברים מדוייקים".

    עוד אמר: "נפעל בימים הקרובים להעמדת חליוה לדין פלילי. בהמשך גם נגד הרצי הלוי. לא נשקוט ולא ננוח עד שכל האשמים במחדל הגדול בתולדות ישראל יתנו את הדין".

    אמש אמר בונצל לאחר הפגישה עם נתניהו: "ראש הממשלה דפק על השולחן ואמר 'אני מוכן להקריב הכול למען עם ישראל ומדינת ישראל. אני לא חושש מהצווים האלה ואם צריך לשלם מחיר אישי עבור המדינה והעם שלי זה בסדר, אשלם את המחיר'. זה חיזק אותנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הגיע הזמן לפטר את הרצי הלוי.